Monday, June 30, 2008

Walking in streets of Buenos Aires

Tak tento post bude v cestine..

Ani sa mi nechce verit ze to bude uz zachvilu mesiac co som sem prisla.. vsetko ide strasne rychlo, ani si to poriadne neuvedomujem.. este som ani nemala volny vikend, stale nieco robime, stale niekam chodime, cez vikendy stale nejaka party od 2 do 7 do rana (tu tak totiz party zacina), potom sa spi do 3 a den je prec..cez tyzden zase vzdy od 10 do 9 na ofise, vecer v telke Priatelia so spanielskymi titulkami, nejaky film, a ide sa spat..

Cez vikend poobede sa vzdy vezmeme a ideme sa prechadzat- vacsinou s Emilom z Chile, ktory mi tu je jak mladsi brat, a straaasne sikovny a mudry chalanisko.. i toto sme boli teraz v sobotu aj s dalsimi, tak som narobila par fotiek, aby ste videli:)


toto je to historicke metro o ktorom som vravela.. to s tymi dverami, co si musim otvorit sama, ked chcem nastupit :)
drevene lavicky, drevene okna,.. uz mi to pride uplne normalne.. prvy tyzden som sa stale kukala okolo seba, teraz uz mi to ani nepride.. :)

Takto tu vyzera vavysina domov..
Toto sme s Marinou (z Ruska)- chuda blondate totu ma straaasne tazke.. vsetci po nej pokrikuju, pokukujum vkuse ju niekto niekam taha, na party nema pokoja... ja vypadam jak domaca :).. som vysmiata hehe :)
Obelisk.. jeden z typickych symbolov Buenos Aires..Povedali nam ze pred tak 2 rokmi na den boja proti AIDS nanho natiahli obrovsky kondom.. :)

a toto je kongres- v ktorm sme boli prvy tyzden, takto vypada zvonku.. uuuzasnaaaa budova!!!

No comments: