Friday, July 6, 2007

Vikend v Bojniciach

Este predtym nez opisem Planning z Brodu sa vratim nachvilocku na Slovensko. Kazdemu v Brne vypravam o nasich steniatkacha ale este nikto nevidel fotky tak tu suuu:)

--Toto s nimi boli ansi u veterinara na ockovanie.

Inak uz ich nemame 10 ako na obrazku ale len 7 a v dalsom tyzdni nam si pridu po dalsie.

Ale jedno si nechame- nejakeho riadne velkeho a hlavne kludneho chlapa (lebo Angie- matka- bola dobre salena, tak aby sme si to nejak vykompenzovali:)



To neni uzasny??? .....alebo uzasna... :-)

Strasne zlate.. Kazdy by sa alubil:)




No a tuto vedla to uz som oslavovala doma narodky- tot na fotke som so segrou- Joj Janik super privesok na kluciky si mi dala (s fotkami nas dvoch ked sme boli male a dnes). Ked mi je smutno tak sa len pozriem a musim sa smiat :D..Mamina spravila strasne dobru ovocnu tortu jaaaaj..jak bolo dobre:)



No a toto sme uz boli pozriet na Baseball Campe- ked som bola mala tak som tam chodila kazde leto a minuly rok som bola veduca.

Tam sa vzdy vecer hra u taboraku na gitarach na a spieva sa.. tentokrat sme sa uspokojili i v spolocenskej miestnosti.
To vzadu s basou, co sa to tam knise- to je ocino- on normalne hra na gitaru, o basu sa len opieral:).
No a potom dalej dolava je Nasta, Kubo, pod ocinom Baša- to su stalice campu- teraz vsetko veduci, no a potom dalej dolava ja, segra a mamina.. fajne bolo, zostali sme do pol 2 rana ani sme nevedeli ako. Pozriet som bola ja, mami a Ing. Mima:) (sesterka neni (oki Janka "nie je") na fotke- fotila).
S Mimou sme boli po dlhom case hodne spolu a kecali a kecali a kecali a kecaliii jak uz davno nie. Mimusa tesim sa ked ma prides pozriet do Prahy:).

No tolko v skratke z mojho vikendu doma, pokracujem uherskym Brodom.

1 comment:

Terka said...

Bozicku, ty stenatka jsou k sezrani! Meli jste si nechat vsechny :-D