Thursday, July 5, 2007

Intro

Ahojky, tak som sa vcera zamyslala nad tym ako dat vediet vsetkym co robim, kde som a jak sa mam, tak som sa rozhodla ze teda zacnem pisat blog.

Mozno niektori z Vas vedia, niektori nie, od jula zacinam pracovat na rok v Prahe v narodnej centrale studentskej organizacie AIESEC, v ktorej som v podstate od sameho zaciatku vysky. Teraz vysku na rok prerusim, a dorobim si ju o dva roky. Co mi ale voobec neprekaza lebos ami studentsky zivot velmo pozdava :P..

Co ma caka tento rok- len tak v skratke- v nasledujucom mesiaci sa pekne zabyvam v Prahe a poriadne zoznamim s tym co vobec budem cely rok robit. Momentalne pisem z planovacieho meetingu v Uherskom Brode, kde sme s celym tymom (je nas 7- ja, 1 Slovak, 2 Cesky, 2 Cesi a 1 Brazilcanka- dufam ze skoro budeme mat aj fotky:), z ktoreho v podstate vyplynie, cim sa budem zaoberat v dalsich mesiacoch.

Okrem toho ma cakaju dva tyzdne v Turecku, vela konferencii, cestovania, novych ludi, novych kontaktov, alalala ...no ale hlavne si myslim ze hodne srandy a novych priatelov na zivot i na smrt :D..

Mozno sa niekto pyta, preco som do toho vobec sla, do neziskovky, kde si teda moc nezarobim, musim kvoli tomu rperuist skolu a je s tym kopa problemov....(teda toto pocuvam najcastejsie)? Hlavne stara mama mi stale vravi : "tak Ty si ted skoncila so skolou?":)

No je to tazko vysvetlovat niekomu kto pracuje pre peniaze a nie preto lebo ho to jednak bavi, ale co je dolezitejsie, ze v tom vidi zmysel. Ja to ani tak nerobim pre seba(ale i to!!!) ako pre organizaciu.. cim tam clovek pracuje dlhsie tym vidi viac do hlbky a vie co moze zmenit s cim sa da pracovat, vie rozmyslat globalnejsie a lahsie sa mu formuluju strategie, ktore organizaciu posunu dalej.
Vidim, ze AIESEC(dalej budem pisat len @) meni ludi, ze im otvara oci, uz len preto ze neustale pracuju v medzinarodnom prostredi a su nuteni vidiet veci z roznych uhlov, i preto ze sa dostavaju do roli a situacii, kde sa bezny student len tak nedostane. Preto ma stale bavi tu organizaciu rozvijat aby stale viac a viac ludi malo tuto moznost, ktoru som mala ja a ostatnych x tisic ludi po celom svete..
Na druhej strane vidim i na sebe samej ze rozmyslam inak, i nad inymi vecami ako davnejsie.. vidim i moznosti ktore mam- priatelov po celom svete, kontakty vo firmach, skusenosti s vedenim ludi, a komunikaciou (a to sa moze clovek niekedy i roztrhat, a aj tak je vsteko na.....)
.no.. nasi vravia ze som vazna.. asi som len dospelsia.. neviem..

..Proste kopec padov i uspechov, co je uplne super zazivat, lebo sa clovek stava odolnejsi.. Ja stale nie som az taka odolna, stale nie som taka dobra, stale sa mam kopu kopu veci co ucit. a stale mi nejde dat do rovnovahy svoju pracu a osobny zivot, i preto ma to stale zenie dopredu aby som sa to konecne raz naucila.

Hej ale sa musim pochvalit- ze v minulom roku som si nasla aj priatelov mimo @ a viac spoznala spoluziakov:). Nasim som rozpravala pribehy o kamaratoch a oni prekvapeni "co Ty mas i inych amaratov ako s AIESEC?" ano mam:)

Tento rok chce strasne moc stretavat viac moju staru oktavu!! a som teraz moc smutna ze nemozem prist na chatu, co sa organizuje ani na Pohodu..tak v poslednom case hladam datumy kedy by sa dalo co zorganizova kam by som mohla prist.. tak medzi vianocnymi sviatkami Smrecina jaaaaaaaaaj.. to by bolo super. By som urobila svoje "kokosove gulky":).
Ked som bola totiz tento vikend doma pozerala som si vsetky albumy z "mladi" a tak my to "rozmelancholnilo" ze nad tym stale premyslam..

No dost bolo na uvod. Nabuduce sem uverejnim fotecky a nejake novinky:)

Tina

1 comment:

Pája said...

Pokračuj...Ty dobře víš, jakou práci děláš:-)
Pája