Monday, July 9, 2007

MC Planning- Part 2

Toto uz pisem z Prahy, ale dokoncim este nase planovanie..

Stvrtok bol kriticky- vobec sme nestihali podla planu, a chceli sme dokoncit apson co sme zacali v ten den. Koncili sme o pol 2!!:-S... no to uz bola naozaj kriza tak sme si rano dali oddych a spali do 9:).

Dalsi den doobedie bolo zase strasne pomale a take trochu chaoticke, ale potom sme sa rozbehli a naplanovali nase priority, strategie a jednotlive kroky za den a pol namiesto troch dni.
Tak sme rozvolnili- jeden vecer sme mali volno, ze si kazdy robil co chcel a druhy vecer sa slo na plavaren- ja som nesla lebo sa stale necitim fit a bohvie co by som zas chytila v studenej vode, tak som ostala doma a kukala serial "How I met your mother".
Potom ked ostatni prisli tak sme si spravili take letisko na zemi, cajiky, sviecky a kecali skoro do 2 len tak o nas, o rodinach, surodencoch, priateloch, puberte a bolo strasne super:).

Zaujimave je ze sme cely tyzden vobec nepili- teda okrem poludnajsich "cervov-vypalovacich" povinnych 60% mediciniek co nam naservirovali domaci:).. No ak mam v sebe este nejake cerva tak to musi byt teda riadny otuzilec..;)..
Teta nam zabalila flasu so sebou.. no neviem kto to bude pit..sme vypaleni az az..:)

Mam ale po Planningu velmi dobry pocit- vsetko co sme vytvorili je pre mna jasne a hmatatelne, a realisticke tiez takze lens a do toho vrhnut a mame co sme chceli:). Ten pocit ale nie je len z planu ale aj z ludi s ktorymi budem pracovat- kazdy je uplne iny- ale vsetci su hodne otvoreni a snazia sa chapat jeden druheho..

a najlepsie je ze si stale robime zo seba srandu a nikto sa neuraza:).. no kolko padlo poznamok na Jarove chrapanie alebo chlpy, alebo Lukasove roky ani nepocitam, zo mna si zase robia srandu kvoli roztrzitosti - aby ste vedeli anglicky vymysleny ekvivalent "roztrzita="torn-apart":D

Joj hrozne sme sa nasmiali i na ceste spat do Prahy- to uz som sla len ja, Barbara, Lukas a Radim a rozberali sme vsetky mozne drinking games ake existuju, Brazilsku "zvrhlu" kulturu a cesku "pivnu! kulturu a bolo to hrozne smiesne ale aj zaujimave. Dokonca som im rozpravala o nasich rozpravkach co sme nahravali na Rickach :D (k tomu som sa dostala ked sme Barbare vysvetlovali co su to cucoriedky a jak sa trhaju)..
Uprimne poviem zo rozpravat pribehy o Esmeralde, dedkovi a babke ktori dostali vyrazku a mali na sebe vatu ako fuzy alebo zapletany cop pod stakou, alebo o mrtvolnej matke a kouzelnom hadovi da v Anglictine fakt zabrat..:)

Vecer som kecala s Barbarou o tom jak sa citi v krajine kde nikomu nerozumie, kde maju pre nu "divne" potraviny zvyky, gesta, chovanie..vravela ze sa citi jak male dieta- vsetko sa musi ucit odznovu- nakupovat, umyvat sa v nasich sprchach (oni maju len tie visiace a Barca tvrdi ze to nevie koordinovat..zlataa..:), ucit sa rozpravat citat, vsetko.. Tak som ju ukludnovala ze aspon vie po anglicky- s tou sa tu- hlavne v Prahe- dohovori takmer vsade. A ked niekde nerozumeju staci oslovit okoloiducich a ti pomozu ak vedia..
Som jej rozpravala ze moja mamina nevie ziadny jazyk a dohovori sa v pohode i v Parizi, ze mami?:).. tak ze ked jej to nepojde- budes musiet doucovat maminka;)..

No comments: