Monday, July 9, 2007

Praha- prve dni

No a sme spat. Dnes je moj prvy "pracovny den" a mam teda velke problemy sa sustredit a robit nieco "poriadne".. Rano som chcela vstat o pol 8 aby som bola do 9 na ofise.. ale zobudila som sa 9:15..akosi..ehm.. no sak ja sa raz naucim:)..

Inak sme vcera dorazili na byt.. a takyy boordel..Zacalo to uz pred dverami - vsetko co Fabos (z byvaleho MC tymu) vyhodil, nechal len tak pred dverami(velke vrec oblecenia, pepiere...)

My sme si nasli od susedov taky prijemny odkaz: "dakujeme ze sa budete s nami snazit o prijemne prostredie a odklidite vsetky veci spred dveri.." no.. pekny zaciatok a to tam este ani poriadne nebyvame..
Ziarovky v nasich spalnach nesvietia, z chladnicky sme vyhodili tolko plesnivych veci, ako som uz daavno nevidela, veci z bytu sme boli vyhadzovat do kontajneru styria na dvakrat..a kupelna..aaaa....Ja som sa cely planning tesila jak si dam horucu vanu..ale ked som to videla..uff. Mami oci -teraz Vas uplne Vas chapem.
Verte ci nie, ale ani ja nedokazem zit v takom svinciku..

2 hodiny som drhla vanu (Oci- fakt ten akrylat ma nieco do seba- drhnut tie stare vane je moja smrt..) a zvysok kupelne.. Ten kupel bol potom ale zasluzeny..jaaaj:)

V utorok nas caka velke upratovanie- budeme menit dievcensku izbu,"chill-out" room, pojdeme nakupovat do Ikey.. no proste ako taka rodinka :D..Tesim sa velmi!

2 comments:

Jirko said...

Ahojda, zní to jako sci-fi:-),ty a ta vana.., byla trochu starost s koncem tábora a turnajem, tak jsem ti nestíhal zavolat..Ivča při noční hře blbě spadla a tak jsem ještě včera strávil 2,5 hodiny v nemocnici..má asi utržené vazy v kotníku, ale aspoň to není zlomené..jinak konec jako každý rok, brečel skoro každej:-..

Anonymous said...

Ahoj TInuska, jasneee, stopercentne budes vstavat o pol osmej! Nie, este skorej, neboj!!! Ty sa to nauciiiis! ;-P

No, a este ta potesim, ze to s tym drhnutim a umyvanim velmo dobre poznam - robila som tak skoro kazdy tyzden (takmer sama, jupiii!), lebo ked to robis viac nez kazde 2, tak to vyzera tak, ako ste k tomu dorazili.
Bo ja som vam kupelnicku pri mojom odchode vydrhla ako sa len dalo - aj tu poonbndiatu akrylatovu vanu (tiez ju neznasam! ;-))
Fakt, aj prach som v izibicke poutierala, aj povysavala. No ale sama vidis ako to je. :-(
Ale snad si si pri tom vsetkom dobre spomenula na moje slova co som ti vravela pri transition.

Krasny blog - budem furt citat! :-)