Wednesday, October 17, 2007

Z Bulharska do Srbska

Po EnterCEE zo Sofie som cestovala s Vladom do Srbska.. Celu noc pred cestou sme nespali, lebo sme mali poslednu noc s facilitatorskym tymom. Mali sme "Post- conference- meeting", ktory trval do 3:30 rano!!! (to uz bolo fakt chore, ale nemame sa uz kedy stretnut ked sme kazdy z ineho kuta Europy a ja som odchadzala skoro rano) Stade sme sli s Vladom rovno na stanicu a cakali na bus tri hodiny (!).. on bol uplne mrtvy a vkuse vsade zaspal (dokonca sa v spnaku v taxiku sa zvalil na taxikara :D ) tak som ostala hore a strazila batozinu- predsa len clovek nikdy nevie..

Bus bol skoro prazdny tak som sa vyvalila na zadnu 5ku a spalaaaaaa..
Na hraniciach som bola velmi rada ze bol so mnou niekto kto rozprava ich jazykom, lebo nas vsetkych zavolali von a prehrabali nam kufor, a pytali sa kopec otazok- samozrejme ze nevedeli po anglicky :-S..take cudne :-/

V Belehrade som bola len dva dni- takze veelmi kratko ale bolo s
uuper, bolo strasne pekne nie tak hnusne ako naposledy, tak sme skoro cely den s Damjanom travili na hradbach odkial je uuzasny vyhlad dokola Belehradu.
uzasny vyhlad z hradieb.. a srbstina pre cudzincov- velmi vtipny jazyk:)

Vecer sme zasli este za Draganou, Nikolom a Vladicou, no a tam som bola dobre zmatena lebo vkuse rozpravali po srbsky tak mi to bolo vcelku luto.. to vtedy si clovek veelmi krasne uvedomi ake je to pre nasu Barcu (a akehokolvek ineho cudzinca) ked okolo nej rozpravame po Cesky (a slovensky) a ona chuda nic nechyta- to ja som chytala aspon 30% :)..
.. no ale mozem povedat ze v Prahe rozpravame po anglicky skoro stale, i bez Barbary jak uz sme tak zvyknuti;)
U Dragany doma

No netreba pisat vela, proste bolo super len som bola z konferencie hodne mrtva, tak som zaspavala na kazdom kroku a vecne do takeho hlbokeho spanku, ze ked ked som sa zobudila, najblizsiu pol hodku som nebola schopna prepnut zo slovenciny do anglictiny..:)

Cestou spat do Ceska sme na kazdych hraniciach stali tak minimalne pol hodku az hodku.. kym skontrolovali viza vsetkym srbom v buse.. booze.. mozme byt taki radi ze mame ceske a slovenske pasy!!

Nejak mi nechce stahovat fotky, tak priste..

No comments: