Wednesday, October 17, 2007

Praha, Zlin, Praha

Konecne som mala zase chvilku sa "zabydlet". Ako som prisla zo Srbska tak ma hned na dalsi den cakal dnovy seminar s deckami co maju na starosti nase najvacsie firmy, takze som si oddychla riadne az v nedelu. Spala som do 12!! boze to bolo super:).

Cely den som sa len tak poflakovala, poobede som sa vybrala do lesa, co mame za domom- som ale sla mimo cesticku tak som sa nachvilu stratila a moja hodinova prechadza sa pretiahla o 45 minut, ked som sa vynorila niekde, kde som ani netusila, jak spat:)..

Vecer som este prenasala nejake skrinky v izbe aby to tam vypadalo vzdusnejsie- a aj vypada- musim to odfotit aby ste videli:)

Cez tyzdne som bola na baletnej hodine- co bolo super po par rokoch si zabaletit- je to ale velmi drahe, tak tam chodit nebudem:( nasla som si ale nieco ine, kam som chcela ist tento tyzden- bohuzial mam zase nieco s bruchom a antibiotika, tak moc skakat nemozem.

A dalsia novinka- zacala som chodit na spanielcinuuu:)- mame spolupracu s jednou velkou prazskou jazykovkou a tieto kurzy mame zadarmo. Uci to taky smiesny mexican, zacina o 20 min neskor a konci o 10 minut skor, navyse sa stale smeje, tak mam dvakrat tyzdenne velmi vtipne rana:).

Posledny vikend som sla na lokalnu konferenciu, ktoru mal Zlin a Brno- tak som postretavala svoje brnenske i zlinske zlaticka, a mala viac menej pohodu celu konferenciu, lebo som tam bola taky "party delegat" :) a na starosti mala akurat: rozpravat sa s deckami, pomahat ak bolo treba a podporovat tych, co mali na starosti workshopy a seminare. Super bolo ze sme sa tam stretli ja, Sisa, bea a Mena- teda skoro cele nase "EB" (vedenie pobocky v ktrom som bola pre dvomi rokmi), Sisa sa vratil z Ciny, Mena uz pracuje tak to bolo take miileeee byt znovu spolu.
No a este musim spomenut jednu neskutocnu babenku- Ujjvalu z Indie (vsetci ju volali Anicka lebo nikto nevedel vyslovit ejj meno :D ), ktora dosla do CR a obchadzala pobocky...No... tolko srandy som nemala ani nepamatam!! vkuse sme kecali, nielen o Indii o vsetkom mozno, strasne sme si sadli, tak uz len vymysliet ako za za nou pojdem pozriet- mi povedala ze proste musim prist do Bangaloru hehe:).


Cestou z konferencie sme (Ja, Ujjvala a Peta) nevychytali miesta v autobuse tak sme sedeli na tych minischodikoch pri zachode tri.. no jak v indii.. husto ;)
Ujvalla nam v pondelok varila indicke jedlo a strasne chcela aby nas to vsetkych stipalo az by sme z toho plakali (no blazniva;), ale bohuzial my sme vcelku otrli:). Mami, toto by ti chutilo velmi! Necham si nieco poslat a donesiem domov;) (No a Janka a ocino budu hladovat :)

Dnes mame zas brazilsku veceru, lebo Barbara tu ma rodicov a jej mamina sa rozhodla ze nam navari, tak mame hody:)

No rozhodne si zle nezijem;)




No comments: