Sunday, October 7, 2007

EnterCEE 07- konferencia v Bulharsku

Po teamleadrovskom vikende som pol dna oddychovala, a hned v pondelok cestovala busom do Viedne odkial som mala v utorok rano let do Sofie na konferenciu..

Odchod bol vcelku hekticky. Veci co som si prala v nedelu boli este mokre, tak som ich este susila na ofise, tak tesne pred odchodom mi este Barbara pomahala zbierat veci po kancelarii a zabalit si kufor, ja som len vyletela z ofisu a bezala na Florenc. Ked som nastupila so busu a sofer sa ma spytal na "nationality" a ja ubehana drziac cesky pas (ale slovak v srdci;) som sa nejak nevedela vykoktat..:) no nakoniec ze "Czech", a on na mna zacal po slovensky, tak ja mu odpovedam po slovensky tak bol cely zmateny tiez :)
Na benzinke ked sme mali prestavku, tak sme spolu dali kafe, a on mi potom vravi ze nech si sadne na to sedadlo, kde sedava druhy sofer priamo vpredu, tak som studovala vsetky gombiky co tam maju, a mi vypraval ake maju pravidla, jak to funguje vo "soferskej brandzi" :)..

Vo Viedni ma uz cakal Amit a Peto. Peto je z prievidzkeho gympla v AIESEC Vieden. Amit je z Indie a teraz je na rok v Rakusku, v narodnej centrale AIESEC. Amit mi vzal veci domov a s Petom som behala po nocnej Viedni.. jeeeej taka bola kraaaaaaaasna, vecer som potom sla k Amitovi, a tam sme kecali az do 4 rano, potom som zaspala na pol hodku a hned sla na letisko..

No a zrazu som bola v Sofii.. Uff prve soky- cyrilika vsade, nikde ziadna latinka :-S..Mala som sa dostat z letiska na autobusovu stanicu - a nevedela som nic precitat, tak som si domyslala, pocitala pismenka, lebo nikto mi nerozumel a nevedel co chcem.. straaaasneeeee!!!

V buse som ani nemala listok, a zrazu revizor dosiel, tak som nanho po anglicky a robila sa ze hladam listok, a on odisiel.. no sranda..:) ludia sa az boja tych, co hovoria na nich po anglicky- predo mnou vyslovene utekali (co v pripade revizora mi ani tak nevadilo;) ale inak... :-S )

Na autobusaku som uz stretla ostatnych facilitatorov s ktorymi sme sa presunuli do "Veliko Tarnovo" kde sme zacali pripravovat konferenciu..
to s me my- biele trciko- Geri (India) po smere hodinovych ruciciek Gulsen(Turecko), Aga(Polsko teraz Bulharsko), ja, Anula(Polsko teraz Rusko), Wojtiech (Polsko)

Vtipna bola i prva vecera v Tarnove, kde po anglicky nehovorili (prekvapivo ;) ) Pytali sme sa tam servirky, ci nam mozu nieco doniest a ona vkuse krutila hlavou (nase nie, ich ano- ach boze) co sme my nejak nepochytili, a nakoniec z toho bolo take nedorozumenie, ze nam doniesla jedno jedlo namiesto troch, jednu pizzu namiesto dvoch, a nejake malinovky navyse, ktore mali strasne cudnu zelenu farbu a chutili este horsie jak vyzerali..
..to ej ta cudna limonada, inak v ponuke noromalne byva i kefir, tory dostat v pollitrakoch jak nase pivo!!
..pripravy...
Konferencia bola taka pomensia- mali sme len 50 delegatov, ale bolo to take sympaticke, vsetci poznali vsetkych, taky tabor ;) ..

.. v akcii;)..

.. s delegatmi..

No comments: