Saturday, February 14, 2009

Mesiac po odchode z domu..

Tak teraz už je naozaj treba napísať novinky z môjho života lebo ich je naozaj veľa.. Tak v prvom rade- svoje Vianoce som strávila doma na Slovensku- veľa z Vás vie.. bolo úplne úžasne. Tak som si užívala každú chvíľku vnímala veci omnoho intenzívnejšie ako kedykoľvek predtým, videla všetko okolo krajšie ako predtým, všímala si viac rozdiely medzi tým, čo mám v latinskej Amerike a čo mám doma a začala byť viac hrdá na svoj pôvod :) ..

Taktiež- každý sa pýta či som sa zmenila.. hej myslím že hej.. Myslím že som viac šťastnejšia.. že som sa naučila tešiť sa viac z maličkostí a nebrať veci tak vážne, nerobiť problémy tam kde nie sú.. nevravím že to nikdy nerobím- jasné že hej (ženská..:P), ale nie tak veľa ako predtým..;)
A tiež trochu viac otvorená a komunikatívna.. nemyslím v kruhu priateľov- to bolo skoro vždy..
Skôr s cudzími- samú ma prekvapilo, keď som sa dala do reči na prechádzke so psom s takým deduškom, čo ho nás pes trošku otravoval.. Možno to bolo len tým že som sa neskutočne tešila z toho že konečne rozumiem všetkému čo ľudia okolo hovoria a môžem reagovať a kecať :)

Chcem týmto- hoci mesiac po- poďakovať hrozne hrozne hrozne moc mojej rodinke, ktorú strašne moc ľúbim a ktorá mi z mojho výletu urobila energickú bombu pre moj ďalší polrok v latinskej Amerike.

Úžasné Vianoce, návštevy, lyžovačka, lazy, túra, Silvester a naša „živá 2009 :P“ jaj to bolo tak super.

Taktiež som bola hrozne rada, že som stretla svojich spolužiakov zo strednej a AIESEcarov z Brna.. jednoducho som si našla čas aby som aspoň na chvíľku stretla ľudí ktoí pre m%na mnho mnoho znamenajú..

Takže ešte raz veľka vďaka špeciálne ockovi, maminke a Janinke za to že som mohla byť s Vami! Teraz mi chýbate veľmo- prajem pekného Valentína!!

1 comment:

Unknown said...

ty si nas bubak.. :) tesim sa na teba!