Thursday, February 26, 2009

Bezdomovec...


Včera sa mi stala vec ktorú by som nepriala nikomu..
Všetko začalo tým, že náš finančák Emil odišiel na konferenciu do Talianska, Maxi šiel na dovolenku, a my sme dostali len polku platu na tento mesiac.. Mne ostalo ešte kopu chillanských ale tie som si chcela nechať na ďalší krát.. taktiež mám v zálohe eura ale si vravím že v pohode, a ešte som požičala Vike keď som mala takže na účtoch, v inch menách a v pohľadávkach .. som ok.. ale v argentínských pesách mi včera večer ostali slovom DVE..bankovka odpovedajúca 12 českým korunám- to bolo celé moje bohatstvo včera večer.. mala som chuť sa prejsť po Floride (hlavná nákupná ulica) pozrieť si ako tancujú na ulici tango a potom ísť metrom domov (Metrokarta bol daľší zdroj kde som mala peniaze)..
Som si chodila chodila, prišla k metru a tam vidím vychádzať ľudí- že metro nefunguje.. ajaaaj.. 10:30 v noci.. ja sama, s 2 pesami.. bus ma stoji 1,20, ale na to musím mať mince, a keďže v Buenos Aires je akútny nedostatok mincí, nikto nezamieňa, nikto nechce dať.. chodila som po malých kioskoch, či nemajú niečo za 0,5 ale nič.. pýtala som sa jedného či mi nezmení- že nemá.. jasné..nikto "nemá"....
Tak ma zavalil strach-JAK SA JA DOSTANEM DOMOV! Bývame v Belgrane- čo je 20 min autobusom, pekne ďaleko, nemám na taxík, zmenárne zavreté, kartu mi žiadny dopravný prostriedok nevezme.. aaaaaaaa.. jaj.. a čo neurobí Tinka keď je v koncoch.. rozplače sa.. tak som revala, nadávala na sprostý mincový systém a mala takú guču v hrdle že som sa ani pýtať o drobné už nemohla.. tak som sa vydala smer ofis- KUKALA PO ZEMI, Či niečo nenájdem.. a dúfala, že možno na ofise bude náš vrátnik a ten by mi mohol dať..
.. nakukla som nič..
Tak som utrela slzy že idem teda skúsiť posledný obchod či mi rozmenia a keď nie tak budem žobrať..
A zrazu oproti mne Pedro- náš vrátnik, tak som mu hneď povedala aký mám problém, on že koľko chceme- ja som mu ukázala moju 2pesovu bankovku, on mi dal dve mince, som mu povedala že mi zachránil život a vydala sa cestou k busovej zastávke..

2 mince.. 2 mince!!! A také vzácne.. Po stretnutí s Pedrom som sa musela len usmievať.. Svet bola krásny a ja som bola najbohatšia na svete:)- mohla som ísť domov, mala som strechu nad hlavou, matrac pod sebou a bola som štastná..:)

2 comments:

Menia said...

Jaaaj, pozeram ze Tinka robi to iste ked je v koncoch, co aj Menka... ;-)

:-*

besitos, moja draha milovana

Vaco :) said...

a pritom stacilo tak malo... natiahnut sa niekde na office a zdriemnut si tam :) alebo popripade robit dokial nezacne fungovat metro :)