Sunday, August 17, 2008

Alone in Buenos Aires

Teraz som povodne mala sediet v lietadle smer Brazilia, bohuzial, plany mi nevysli ako som chcela, a do Brazilie s trochou stastia budem letiet v stredu, mozno vo stvrtok..
Stalo sa totiz to, ze som si zabudla svoj pas na konferencii v Cordobe, a decka mi ho poslali postou.. Mal tu byt v piatok alebo v sobotu a neprisiel ani v piatok ani v sobotu.. tak som si musela rebookovat listok, a odchod mam v stredu..

Vsetci moji spolubyvajuci, a kamarati, ktori mi boli tu najblizsi uz su bud v Sao Paulo, alebo Rio de Janeiro, a ja som zostala sama. Uvedomila som si ze som naozaj sama po 2 dlhyych mesiacoch.. stale som bola s niekym, kazdy den..
A zistial som, ze byt sama sa mi nepaaaci.. Hlavne ked mam plnu hlavu starosti s pasom a vyletom do Brazilie, prehravam si vsetky mozne krizove situacie, pripadne cesty na ambasadu atd atd..
Ja chcem o tom kecat! Chcem sa postazovat trosku, poradit sa, co robit, a mozno potrebujem aby ma niekto ukludnil z to bude dobre.. to ze si to vravim sama nejako nepomaha..

Vcera den zacal hrozne smutne- Emil s Marinou a Vikou odisli velmo skoro rano na letisko, ja som sa zobudila a cestovala na ofis po zasielku s pasom- ked mi vratnik povedal ze nic neprislo, poprosila som ho ci mozem ist na ofis na net - dal mi pol hodiny..jak som vstupila do vytahu som sa rozrevala jak male decko, na ofise este viac lebo internet vobec nefungoval..popritom som nadavala sebe, ze som si neskontrolovala doklady a zabudla pas v Cordobe, a i deckam ze pas neposlali busom ( jak som povodne chcela- bol by tu hned) ale postou.. potrebovala som sa vyventilovat, a trvalo mi par minut nez som sa ukludnila..

Bezala som na letisko, a skusila si prebookovat listok- bolo to v pohode- prebookovala som ho na stredu s tym ze som ratala 2 pracovne dni - kedy by som stale mohla dostat pas, alebo si zajst po cestovny dokument na ambasadu.. Cestou z letiska som sa zacitala v mapach a hladala cestu na ambasadu az som zabudla vystupit, tak som sa chvilu hladala, ale vsetko dobre dopadlo..

Cela stastna som sla do nasej oblubenej pizerie, spravila is pekne poobedie, pobehala obchody, zasla do Mc Donaldu na Internet a zmrzlinu. Doma som sa prekvapivo vcelku rada pustila do upratovania nehorazneho bordelu v kuchyni- co zostalo po nasej poslednej party a mexickej veceri.. pustila si "How I met your mother" spravila veceru a uzivala si samoty..ale bolo jej potom az moc..

Preto som vcelku uvitala ked mi zavolala Flor ze ci nejdem s nou a jej dvoma kamaratmi von, tak som o pol 1 v noci este sla na dve piva s nimi, a bolo o fajn- spoznat zase novych ludi..

Co ale nebolo fajn bolo zistenie ze v pondelok je v Argentine sviatok- takze mi zostava jeden den na to aby som dostala svoj pas spat, alebo znovu investovat 30 dolarov a rebookovat si listok aspon na stredu vecer.. predsa len lepsie ako ho nechat prepadnut a kupovat si uplne novy za 200 USD..

No uvidime napisem novinky v utorok.. drzte palce..

4 comments:

Unknown said...

Tinus, drzim palce! Urcite to dobre dopadne. Hlavni je myslet pozitivne! Jinak Brazilii tise zavidim:)

Unknown said...

Matkaa...nech to vyjde, ty hlavizna..:)

Menia said...

Jaaaj, Tinuska,
kebyze viem hned o tom s tebou pokecam a mozes sa mi postazovat...
vies co? ja sa stale len stazujem teraz lebo sa mi ucit neda/nechce na tie statnice, no hroza...
Rozumeli by sme si - mohli by sme porevat a podepkovat. :-D
No, dufam ze uz si v tej Brazilii.

papapa

Irene said...

:( Tina, translate! We must talk soon... really soon...

Take care, dearest!! <3