Sunday, April 19, 2009

Stanovačka v Chile.. :)

Na mojom treťom pobyte v Chile ma decká pozvali na stanovačku... si vravím že suupeeer idem:).. a aké bolo??..radšej fotky ako slová ;)
Naša výprava: zľava: Sophie, Carla, Rodrigo, ja, Tuba, Sara, Martin, Molly, Alex
Vrcholové foto :)

Ja s kaktusmi(som sa nemohla vyvadívať na ne!)

.. výstup

.. toto bolo pre mňa hrozne vtipné.. žiadne ražne, žiadn špekáčky, pekne hrniec i s pokličkou a špagety...:D...

a toto bolo asi tak o 8 večer..:)

Jediná škoda je, že na žiadnej fotke nemám stany.. ale ony tam fakt boli! ;)

2 comments:

KHIMAIR said...

Me gustaría poder leer esto !!!!!

I'd like to read this. Is a pity that you dont update often the English blog.
It makes me happy to know that you visit me, thank you very much.

mojco said...

milá Tinda :)

ej veru nezaškodilo by keby si častejšie písala, som si dnes poprečitoval tvoj blog a hlavne pokukal fotky (to je na blogoch najlepsie, vzdy sa mi pacili aj knizky kde je vela obrazkov)

sa drž :)

mojco

P.S. prosím ta, ked príde tvoja segra za Tebou, skus jej tam dat nejaku vychovnu lekciu, jej drzost nepozna hranic...