Monday, November 19, 2007

Moj tym

Tak som teraz prezila vikend so svojim funkcnym tymom- s ludmi ktori maju na starosti to, co ja na narodnej urovni, na lokalnych pobockach. To znamena, ze koordinuju projekty a teamleadrov, maju na starosti predaj praxi, starostlivost o firmy, hladanie vhodnych kandidatov, maju za ulohu dorucit vzdelanie v tychto oblastiach clenom pobocky, pracuju s informacnymi systemami (online databazou, kde su vsetky informacie o studentoch ktori chcu ist na prax, o firmach, ktore chcu praktikanta, xmilion roznych dalsich funkcii a tiez customer relationship management systemom) a su to proste "tabulkovi krali", pretoze hodne pracujeme so statistikami :)..

Tak sme sa teraz stretli uz po 7 krat, aby sme tie "exchange" zase raz pohli v Ceskej Republike:).
Musim povedat ze ma to s nimi velmi bavi. Su velmi sikovni. Uzasne je, ze kazdy z nich rozmysla nad tym, CO robi a PRECO to robi, nikto z nich nerobi slepo, co si naplanujeme na meetingu, kazdy ma inu realitu a snazi sa pracovat na jej zlepseni.
Preto ked sa stretneme spolu mam 8 roznych ludi, 8 roznych realit, 8 roznych rieseni, 8 roznych pohladov.. A to s tym vsetkym musim pracovat tak aby z toho nieco rozumne vzislo..a to ma hrozne baviiii!!
Navyse - kazdy z nich ma nieco, co ja nemam, a co ma inspiruje, nakopava
a ukazuje kolko sa mam este stale co ucit..

Teraz ma decka velmi potesili, lebo sme sa dohodli, ze si kazdy pripravi prezentaciu o svojej pobocke na zaklade statistik a bolo to hodne zaujimave- nebol nikto, kto by si to nepripravil a navyse vo vybornej kvalite. Tak sa nam vsetkym otvorili oci, ako to vobec v Ceskej Republike funguje a ze ked sa ta realita rozlozi, tak nie je az tak ruzova, ako narodne cisla hovoria..

Bavili sme sa i o medzinarodnej spolupraci- ako ju podporit tak aby nase firmy dostali to, co chcu, tak sme dali dokopy plan spoluprace s anglicky hovoriacimi krajinami, napady ako ziskat technicky zdatnych studentov do IT firiem a podobne... Okrem toho ame spisali vylepsenia v CRM systeme, naucila som ich robit s Movie makerom ( z coho sa strasne tesili (zlati..:)), rozoberalinastroje account amnagemnetu ake mame a ako ich pouzivame (pozn.: stracame velke mnozstvo firiem, stracaju sa informacie, ludia nerobia to co maju a pod.)

Co bolo ale velmi dobre boli nase vecerne, ba nocne seansy, ked sme si davali zpatnu vazbu na to, co robime, ako posobime, ako ostatni vnimaju nase silne a slabe stranky. To bolo velmi prinosne i pre mna, kedze som konecne dostala i ja body k tomu co este robit lepsie a na com stavat.
Spali sme i pracovali sme v tej istej izbe na 4 posteliach, praticky v tej istej polohe:).. Cely meeting bola taka pohodaaaa :)

Bol to nas posledny meeting, dalsi uz bude o nasich nastupcoch, tak to bolo take smutnejsie nakoniec..:( ale strenem sa urcite este tak nesmutim:)..

Teraz ma caka dasi viekdn s prezidentmi pobociek, vikend na to vikend s teamleadramia key Account Managermi, tyzdne na to vikend v Bratislave s Managermi projektov z Madarska, Slovenska a Ceska, a potom mi mozu zacat Vianoce :)

Je toho vela ale je to zaujimave, narocne, prijemne, zabavne i prinosne, takze sa netazujem a uzivam si kym sa da :)




1 comment:

Starosta/Geg said...

To se to pekne pracuje ve spacacich:P
Preju hodne zdaru do voleb, rozvahu, stesti a osobni spokojenosti s vykonem :)

sta